Συχνές Ερωτήσεις
 
 
 Έχω ολοκληρώσει την κράτηση on line, τι πρέπει να κάνω τώρα;
Ελέγξτε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, για να βρείτε το μήνυμα επιβεβαίωσης της κράτησης που σας έχουμε στείλει. Βεβαιωθείτε ότι όλα τα αναφερόμενα δεδομένα (αριθμός πτήσης, ημερομηνία, στοιχεία επικοινωνίας κλπ.) Είναι σωστά.
 
 Δεν έχω λάβει το email επιβεβαίωσης της κράτησης.
Είναι πιθανό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης κράτησης να κατευθυνθεί στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας, λόγω των ανεπιθύμητων φίλτρων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχουν εγκατασταθεί. Αν όμως δεν μπορείτε να το εντοπίσετε εκεί, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και θα το στείλουμε ξανά σε εσάς.
 
 Τι περιλαμβάνεται στην τιμή; Υπάρχουν πρόσθετες χρεώσεις;
Η τιμή που σας γνωστοποιείται αφορά τη μεταφορά 1 - 4 ατόμων με τις αποσκευές τους στον απαιτούμενο προορισμό. Δεν υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση (όπως τα τέλη κ.λπ.).
 
 Ποιο όχημα θα με περιμένει;
Ο στόλος μας αποτελείται από πολυτελή αυτοκίνητα Mercedes, Toyota, Skoda, κλπ. Όλα αυτά σε άριστη κατάσταση, εξοπλισμένα με όλες τις σύγχρονες εγκαταστάσεις και συμμορφώνονται με όλες τις νομικές απαιτήσεις, άδειες και ασφαλιστική κάλυψη της ελληνικής νομοθεσίας.
 
 Πώς θα αναγνωρίσω τον συνεργάτη σας και πού θα με περιμένει;
Ο συνεργάτης μας θα σας περιμένει στην αίθουσα αφίξεων του αεροδρομίου / λιμάνι / σταθμού, κρατώντας μια πινακίδα με το λογότυπο της εταιρείας σας ή το όνομά σας. Θα στέκεται κοντά στην πύλη της άφιξης όπου μπορεί να εντοπιστεί εύκολα. Μόλις τον εντοπίσετε, περπατήστε προς αυτόν.
 
 Τι γίνεται αν το αεροπλάνο / πλοίο / λεωφορείο μου καθυστερεί;
Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.
Είμαστε πάντα σε επαφή με το γραφείο πληροφοριών για τα αεροδρόμια / λιμάνια / σταθμούς λεωφορείων, για να γνωρίζουμε την ακριβή ώρα της άφιξής σας, ώστε να κανονίσετε το χρόνο παραλαβής σας ανάλογα.
 
  Τι γίνεται αν φτάσω στο σημείο συνάντησης πριν από τον οδηγό;
Αυτό είναι κάτι πρακτικά αδύνατο να συμβεί, εκτός αν συμβαίνει κάτι ακραίο σαν ατύχημα. Σε αυτή την περίπτωση, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να παραμείνετε στο σημείο συνάντησης μέχρι να φτάσει ο συνεργάτης μας ή επικοινωνήστε μαζί μας στο γραφείο βοηθείας μας. Ένα όχημα αντικατάστασης θα είναι ήδη στο δρόμο.
 
 Τι γίνεται αν χρειαζόμαστε παιδικό κάθισμα για παιδιά;
Θα πρέπει να το ορίσετε κατά την κράτησή σας. Ο απαιτούμενος εξοπλισμός θα διατίθεται στο μισθωμένο όχημα χωρίς πρόσθετη χρέωση.
 
  Τι γίνεται αν έχω πολλές αποσκευές;
Δεν υπάρχει όριο αποσκευών, εφ 'όσον μπορούν να χωρέσουν στο χώρο αποθήκευσης του οχήματος. Πρέπει να λάβετε υπόψη ότι σε έναν χώρο αποσκευών ενός αυτοκινήτου μπορούν να τοποθετηθούν έως και 4 βαλίτσες και 4 μικρές χειραποσκευές.
 
 Μπορώ να καπνίζω εντός αυτοκινήτου;
Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το κάπνισμα δεν επιτρέπεται στα ταξί.
 
Δεν μπορώ να βρω τον επιθυμητό προορισμό μου μέσω του συστήματος κρατήσεων on line.
Το σύστημα κρατήσεων μας υποστηρίζει πολλά σημεία επιβίβασης και αποβίβασης αλλά όχι όλα, για τον λόγο αυτό τις παρακαλείστε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. για να μας ενημερώσετε για τα επιθυμητά σημεία παραλαβής και προορισμού και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν για περισσότερες πληροφορίες.
 
 Θέλω απλώς μια περιήγηση στα αξιοθέατα ή μια αρχαιολογική επίσκεψη. Είναι δυνατόν;
Σίγουρα επικοινωνήστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και ενημερώστε μας για την επιθυμητή εκδρομή, ώστε να μπορέσουμε να βρούμε την πιο κατάλληλη πρόταση σε προσιτή τιμή.
 
 Μπορώ επίσης να κλείσω το ταξίδι επιστροφής μου;
Μπορείτε να το κάνετε αυτό κατά την κράτηση σας on line. Έχετε πάντα την επιλογή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και θα προχωρήσουμε ανάλογα.
 
 Μπορώ να αλλάξω την ημερομηνία κράτησης;
Βεβαίως, μπορείτε να το κάνετε αυτό χωρίς επιπλέον χρέωση, υπό την προϋπόθεση ότι θα μας ειδοποιήσετε τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την ημερομηνία που έχει ήδη κλείσει. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή να καλέσετε το γραφείο υποστήριξης.
 
 Τι γίνεται αν συμβαίνει μια απεργία, κατάσταση έκτακτης ανάγκης ή κάτι άλλο απρόβλεπτο;
Εγγυόμαστε ότι θα κάνουμε ό, τι είναι δυνατό για να σας μεταφέρουμε χωρίς προβλήματα στο προορισμό σας.
Για οποιεσδήποτε άλλες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.